PracaGrupypl.praca.dyskusjejak zmniejszyć.. › Re: jak zmniejszyć..
  • Data: 2003-08-24 20:50:03
    Temat: Re: jak zmniejszyć..
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tom" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:biaoi4$daa$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > płacić
    >
    > kupic hektar ziemi (hektar piachu za miastem mozna dostac za 2000 zl),
    zrobi
    > sie rolnikiem i placic smieszna stawke krus?
    >
    > podobno do dzialalnosci rolniczej mozna dopisac wszystko, kazdy inny
    rodzaj
    > dzialalnosci dorejestrowac. moj kolega twierdzi ze jego brat rolnik
    > sprzedaje tak komputery. czy ktos moze to potwierdzic?
    >
    > Tom

    tyle, że podobno ma być już to ukrócone....
    poza tym - z tego co wyczytałem nie trzeba wcale ziemi kupować....wystarczy
    kupić psa (ale rasowego) i rozpocząć jego "hodowlę" bądź założyć akwarium
    z rybkami o pojemności co najmniej 700 litrów (może być kilka akwarium na tą
    pojemność w sumie).

    pozdr
    Krzysiek