PracaGrupypl.praca.dyskusjeile za instalacje windy › Re: ile za instalacje windy
  • Data: 2003-03-21 04:53:16
    Temat: Re: ile za instalacje windy
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > Nie zrozumiales dyskusji to przeczytaj watek raz jeszcze i dopiero zabierz glos.
    > A wlasnie dlatego ze kazdemu sie wydaje ze jak juz posiada wiedze jaka
    > wymieniles to moze instalowac i konfigurowac Winde opinie o tym systemie sa
    > takie jakie sa. Bo jak gowniany specjalista w gowniany sposob zainstaluje

    opinie o tym systemie sa jakie sa bo niestety tam jest kupa bledow.
    zebys sobie nie wiem jak dobrze skonfigurowal, nie zmieni nic faktu ze
    np. takie win2000 w pierwszej wersji, jaka sie ukazala na rynku mialo
    65000 (tak, ta liczba to NIE pomylka, mam znajomego co jest testerem w
    microsofcie i pracowal przy tym) krytycznych bugow.

    i tyle.
    z punktu widzenia testera nie byla to nawet wersja kwalifikujaca sie
    jako beta, a co dopiero mogaca wyjsc na rynek. tyle ze dzial
    marketingu microsoftu ma to daleko w dupie. byle sie bootowalo na
    najbardziej powszechnym sprzecie - juz mozna sprzedawac. przez
    nastepne dwa lata sie bedzie poprawialo te bugi, a potem znow wypusci
    niegotowa wersje...

    trudnosc w konfiguracji i obsludze windy bierze sie wlasnie stad:
    tylko przez praktyke mozna sie nauczyc, jak obejsc najbardziej
    irytujace bugi i te, wywalajace system na pysk. w zadnej dokumentacji
    tego nie masz. jakby winda zachowywala sie tak, jak w dokumentacji
    opisane, to nie trzebaby do jej obslugi zadnych specjalistow.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net