PracaGrupypl.praca.dyskusjehe he zostałam zdyskryminowana ze względu na płeć › Re: he he zostałam zdyskryminowana ze względu na płeć
  • Data: 2003-10-02 07:34:16
    Temat: Re: he he zostałam zdyskryminowana ze względu na płeć
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie zawsze wkurzalo w Wigilie, jak w paru kolejnych pracach tak kolo
    12-13
    > ej przychodzili szefowie i zwalniali panie do domu, zeby szykowaly kolacje
    > wigilijna, a panowie mieli siedziec dalej do konca.
    > Odbieralem to jako dyskryminacje, poniewaz u mnie w domu akurat ja gotuje
    :)

    Podobnie u mnie - z tym, że wigilie są dla pań całkiem wolne....
    Również na "nagłe a niespodziewane" wyjazdy, zawsze wysyłani są faceci - co
    jest o tyle śmieszne, że np. kobieta singiel jest faktyczne bardzie
    dyspozycyjna niż żonaty i dzieciaty facet. Podobnie zresztą jest w firmach
    gdzie pracują moi znajomi.
    I jeszcze ciekawostka na temat płciowych stereotypów: Podczas remontu
    siedziby na ok 2 miesiące wylądowałem w pokoju z administratorką sieci. Co
    jakiś czas przychodził ktoś (najczęciej z administracyjnych) z problemem
    sieciowo-komputerowym, kóry wyłuszczał mnie (np. "Panie Pawle, nie mogę nic
    posłać na drukarkę do sekretariatu") Nie pomagało nawet po wielokrotnym
    wyjasnianie, żeby o takie rzeczy pytać pani Renaty bo ja się na sieci nie
    znam - dla większości osób było oczywiste, że facet będzie lepiej znał się
    na komputereach od kobiety, nawet jak ona jest fachowcem a on kompletnycm
    laikiem...
    Pozdrawiam
    Paweł