PracaGrupypl.praca.dyskusje"grupa do pracy" czy "dla pracy" › Re: "grupa do pracy" czy "dla pracy"
  • Data: 2003-09-14 06:42:52
    Temat: Re: "grupa do pracy" czy "dla pracy"
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flyer napisał:

    > Nie znam się, ale pewnie chodzi o III grupę inwalidzką i nie z NFOZ a
    > PFRON, i nie urząd wojewódzki tylko ZUS, ale ogólnie wszystko się
    > zgadza. ;)

    Ogólnie wszystko pokręciłem - teraz odkręcam.

    Orzeczenie o niepełnosprawności wydają komisje powiatowe [i wojewódzkie
    jako organy 2. instancji], zgodnie z "Ustawą o rehabilitacji zawodowej i
    społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych" [Dz.U. z 1997 r. Nr
    123, poz.776] i aktem wykonawczym, czyli Rozporządzeniem Ministra
    Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003r. w sprawie
    orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności [Dz.U. z
    2003 r. Nr 139, poz.1328]. Treści obu aktów dostępne są na stronie
    http://isip.sejm.gov.pl [dostęp również poprzez stronę
    http://www.sejm.gov.pl] - strona o tyle dobra, że treść ustawy podaje w
    formie w pełni znowelizowanej [czyli ze wszystkimi zmianami].

    Natomiast adresy komisji powiatowych [gdzie pewnie można się więcej
    dowiedzieć] są dostępne na stronie:

    http://www.mgpips.gov.pl/_osobyniepelnosprawne.php?d
    zial=383&poddzial=394

    Flyer