PracaGrupypl.praca.dyskusjegodziny › Re: godziny
  • Data: 2003-07-10 17:35:29
    Temat: Re: godziny
    Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "*MS*" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bejo82$47b$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Jak powinna wyglądać lista obecności: tj czy powinno być wyszczególnione o
    > której rozpoczyna się pracę i o której kończy? (wydaje mi się że tak
    powinno
    > to wyglądać) a może jest całkiem inaczej.
    > M.

    w kodeksie uregulowań odnośnie listy obecności nie ma. Listy stosowane są
    głównie tam gdzie jest stały czas pracy np. 8-16. I kadrowa np. 10 min. po
    8 zabiera listy. Przy wyjściu zwyczajowo list sie nie podpisuje. Do
    wpisywania wyjść w godzinach pracy służy książka wyjśc w godzinach
    służbowych. Jeżeli czas pracy jest ruchomy najczęsciej stosuje się
    elektroiczne, magnetyczne czytniki.
    Praca w godzinach nadliczbowych powinna być ewidencjonowana w inny sposób,
    nie poprzez listę obecności.
    Sprawę potwierdzenia stawienia się pracownika w pracy reguluje regulamin
    wewnetrzny.
    Jeszcze jakieś pytania? postaram sie odpowiedzieć
    JO