PracaGrupypl.praca.dyskusjeformat dokumentów wysyłanych przez e-mail › Re: format dokumentów wysyłanych przez e-mail
  • Data: 2003-04-25 18:03:56
    Temat: Re: format dokumentów wysyłanych przez e-mail
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irek napisał:

    > Temat co prawda nie na te grupe, ale chyba nigdy nie przezyles czyszczenia
    > dyskow noca, bo rano bedzie kontrola i stwierdzenie szefa, ze ten u kogo
    > komp zostanie wywieziony przez kontrolujacych, moze spokojnie pojechac za
    > nim z biletem w jedna strone :-)))

    Miałem ten luksus, że pracowałem w naprawdę dużej firmie, z którą M$
    wolał żyć w zgodzie (niezłą kasę musiał dostawać za licencje) niż
    walczyć - owszem kontrole były, ale wszyscy wcześniej wiedzieli, które
    działy będą kontrolowane. ;)

    Co do wywalania właścicieli kompów - śliska sprawa, z takiej sytuacji
    czasami można się wybronić, a wtedy pracodawca dostaje podwójnie w d.. -
    od BSA i od Sądu Pracy. ;)

    Flyer