PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma RINF - opinie › Re: firma RINF - opinie
  • Data: 2005-03-23 22:46:08
    Temat: Re: firma RINF - opinie
    Od: "tukan" <tnij.thomczest44_tnij@usun_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "azbest" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:410479975.20050323233209@poczta.onet.pl...
    > Witam!
    >
    > W Sz-nie od paru tygodni pojawia sie ogloszenie firmy RINF o naborze
    > informatykow wszelkiej mascie do Wroclawia. Tak sie zastanawiam, czy
    jezeli
    > publikuja ogloszenia w calej polsce i tak dlugo, to chyba nielekko
    bedzie sie
    > tam dostac ?
    [ciach]

    Wg moich obserwacji cały czas jakieś ogłoszenia
    się pojawiają. Byłem na spotkaniu, które organizowali
    na mojej Uczelni w grudniu, później do mnie oddzwonili
    i byłem we Wrocku na teście z C/C++/Linux. Zgłosiłem
    chęć pracy od czerwca (mieszkam w innym mieście i na
    razie kończę studia).
    Jeżeli pośredniczą tylko w rekrutacji to zależy od danej
    firmy czy będzie trudno się dostać czy nie.
    Na razie nie mam zdania o tej firmie, a i w archiwum
    prawie nic nie ma. Jeśli ktoś ma większe doświadczenie
    proszę o kilka zdań w tym temacie. Może też komuś już
    się udało znaleźć pracę dzięki tej firmie ?