PracaGrupypl.praca.dyskusje"fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc. › Re: "fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc.
  • Data: 2002-08-28 15:30:42
    Temat: Re: "fala" ogloszen - sklep w php zdalnie etc.
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > osobiscie proponowlabym wymaganie od ogloszen podania nazwy firmy, badz
    > telefonu kontaktowego.

    takie wymagania w zasadzie sa w FAQ i _moznaby_ sie tego uczepic.
    ale zanim sie to wprowadzi trzeba uwzglednic, ze:
    1. jesli chcielibysmy sie tego trzymac, to musielibysmy sie tego trzymac ;-)
    czyli bez wyjaztkow, zeby nie bylo zaraz miliona dyskusji na temat
    26.06 to poszlo bez telefonu stacjonarnego firmy X.Y.Z. a dzis moje
    to nie poszlo.
    a jak ktos szuka opiekunki do dziecka, tlumacza, korepetytora,
    to imho ma prawo nie podac ani adresu ani telefonu. i tworzy sie precedens...
    a potem z tego wychodza straszne chryje ze kogos preferuje, kogos innego
    dyskryminuje...
    2. jak juz bysmy sie tego trzymali, to z polowa ogloszen by wyleciala
    bezpowrotnie na pewno - czasem probuje dyskutowac z niektorymi
    oferentami ,,po ludzku'' (a nie standartowa odpowiedzia numer 3)
    i zwykle nie ma to sensu - po prostu ludzie podchodza do tego
    na zasadzie ,,jest 20% bezrobocia, oferuje fantastyczna prace za 750,
    a ty mi tu cos pieprzysz ze nie ma nazwy miasta w naglowku???
    wyp*!, odp*! sobie znajde kogos bez internetu!''...

    pozdrawiam

    romekk