PracaGrupypl.praca.dyskusjedwa stanowiska › Re: dwa stanowiska
  • Data: 2002-04-16 14:51:07
    Temat: Re: dwa stanowiska
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Jaskólski" <m...@n...zodiac.mimuw.edu.pl> wrote in message
    news:a9fa5h$rp3$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > jak myślicie - czy przy odpowiadaniu na ofertę pracy jest sensowne
    napisać,
    > że interesuje mnie jedno z kilku stanowisk? (ewentualnie jedno bardziej
    :-)
    > Zobaczyłem ogłoszenie, szukają programisty... hmm chyba bym się nadał... i
    > projektanta... hmm chyba też bym się nadał.
    > Nie widzę powodu, dla którego napisanie w liście motywacyjnym że
    > interesujące są dla mnie dwa stanowiska, miałoby być czymś złym. No ale
    > trzeba się upewnić :-)

    Moim zdaniem nie ma problemu, jesli tylko z Twojego listu bedzie wynikalo,
    ze wiesz, czego chcesz i mozesz to osiagnac pracujac na dowolnym z tych
    stanowisk, choc oceniasz, ze jednak chyba lepszy bylbys na pierwszym. Czesto
    sie tez zdarza, ze firma sama proponuje inne stanowisko, na ktore tez
    szukaja chetnych, kiedy kandydat sie spodoba, ale sprawia wrazenie, ze
    bardziej, albo podobnie dobrze pasowalby na to inne stanowisko, na ktore
    nikt lepszy od niego sie nie zglosil. A to, ze znasz sie na jednym i drugim
    moze byc zaleta. W razie czego bedziesz mogl nagle zastapic kolege.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia,
    Marta