PracaGrupypl.praca.dyskusjedelegacja a DG › Re: delegacja a DG
    From: "Kamil" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: delegacja a DG
    Date: Wed, 28 Jan 2004 21:54:55 +0100

    > hmm, to ciekawe.
    >
    > Mnie księgowa (dość duże biuro rachunkowe), która mnie rozlicza ściga
    > do podawania jej godzin wyjazdów i przyjazdów i wypisuje za mnie
    > delegacje licząc diety (1/2 gdy delegacja ponad 8h, cała dieta gdy
    > powyżej 12 h)
    >
    > Ponieważ sporo jeżdżę zawsze się tego trochę uzbiera.
    Trzeba by to w takim razi sprawdzic dokladniej w KP. Rozliczenie delegacji
    jest regulowane wlasnie przez KP. Natomiast jesli prowadzisz wlasnafime, nie
    jestes formalnie pracownikiem firmy, wiec KP cie nie dotyczy. Wszystko
    jednak zalezy od podejscia pracodawcy.... Sam rowniez jestem sobie
    zatrudniajacym, jednak moj pracodawca respektuje wobec mnie wszystkie
    przepisy KP (delegacje, urlopy, zwolnienia, nadgodziny itd). Nie zawsze
    jednak mozna dobrze trafic, dlatego lepiej zawczasu sie ubezpieczyc
    odpowiednim zapisem w umowie