PracaGrupypl.praca.dyskusjeczemu niema pracy › Re: czemu niema pracy
  • Data: 2006-05-03 06:53:01
    Temat: Re: czemu niema pracy
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ja mam w rodzinie kogos z DG i zdecydowanie mi odradza otwieranie
    > czegoś swojego, radzi mi wyjechać za granice bo tam ludzie zarabiają
    > pieniądze

    Pieniądze można zarabiać wszędzie .... ale jeśli ktoś chce być hydraulikiem
    polskim ... czemu nieee ....
    z pewnością w początkowej fazie życia i pracy będzie miał lepiej niż
    zakładający działalnośc gospodarczą ... ale co bedzie potem ??????? :))))

    Oczywiście można iść na łatwiznę .... ale ja tego nie lubię ...
    Jak się ma zawód ... fykrztaucenie ... i dośfiatczenie ..... to pracę znajdę
    wszędzie
    a puki co ...... prowadzę działalność gospodarczą .... :)))) z powodzeniem

    pozdrawiam
    fart