PracaGrupypl.praca.dyskusjecv do oceny › Re: cv do oceny
    From: Rafal Skoczylas <n...@s...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cv do oceny
    Date: Mon, 5 Sep 2005 10:01:56 +0000 (UTC)
    Sender: nils <n...@i...novacom.pl>

    On Sun, 4 Sep 2005 14:56:26 +0200, --Negri-- wrote:
    > Ostatnimi czasy przebudowalem troche moje CV i chcialbym uzyskac opinie na
    > jego temat.

    Formatowanie dokumentu przy pomocy spacji i enterów wskazuje raczej na
    "bardzo podstawową", niż "bardzo dobrą" znajomość pakietu biurowego.

    Oprócz tego pierwsza strona sprawia na mnie dosyć słabe wrażenie
    estetyczne. Jest jakaś taka rozrzucona, "niestabilna" (m.in. trzy różne
    rodzaje wyrównania).

    W "miejscu zamieszkania", przed "Ulica" jest nadmiarowa spacja. Na
    monitorze nie rzuca się aż tak bardzo w oczy, ale jeżeli ktoś to sobie
    wydrukuje, to będzie wyglądało fatalnie.

    Osobiście jestem zdania, żeby "Doświadczenie zawodowe" umieszczać przed
    "Wykształceniem". Ale to jakby mniej istotne.

    > Napiszcie prosze czego brakuje, a co jest zbedne, jak to
    > wyglada pod innymi edytorami (piaslem to w Office 2003).

    Oglądałem w OpenOffice 2. Uwagi powyżej.

    > 2) czy wpisac jakie mialem oceny z matury?( mialem 4 piatki), i czy ocena
    > dobra z dyplomu to ocena, ktora warto wpisac do cv?

    Moim zdaniem zbędne, chociaż jeżeli napiszesz w nieabsorbujący nadmiernie
    uwagi sposób, to chyba nie zaszkodzi.

    n.
    --
    Coraz więcej rzeczy rozumiem, lecz coraz trudniej mi przychodzi
    wyrazić to w słowach.