PracaGrupypl.praca.dyskusjecv do oceny › Re: cv do oceny
    From: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: cv do oceny
    Date: Mon, 5 Sep 2005 08:55:46 +0000 (UTC)

    --Negri-- <N...@S...PL> napisał(a):

    > Ciekawi mnie opinia ludzi z HR i inych bardziej doswiadczonych w
    > tym temacie.
    wybacz ale to bedzie opinia wlasna

    > Napiszcie prosze czego brakuje, a co jest zbedne,
    wywalilbym badz zmienil:
    -"Curriculum Vitae"
    -wiek:22 lata, to mozna policzyc w miare szybko w pamieci a osoba, ktora
    to czyta tez pewnie jest na pewnym poziomie:)
    -stan cywilny, dla mnie liczy sie doswiadczenie i to co ma pod kopulka
    -2004 nadal, dla mnie najwiekszym osiagnieciem byly by wygrane w konkursach
    a nie dyplom
    -szkolenia firma1, szereg szkolen -> szkolenia, "szereg" kojarzy mi sie
    z masowka, a ta z nizsza jakoscia
    -wycialbym ilosc godzin w szkoleniach, 30 godzin a abc mnie nie przekonuje
    choc przypuszczam, ze byla to koniecznosc zyciowa
    -windows 98/2000/xp skrocilbym do windows
    -zmienilbym na dobra znajomosc Word'a bo to co zaprezentowales moze
    na pierwszy rzut oka wyglada milo, ale wchodzac w szczegoly widac, ze
    jeszcze musisz popracowac nad ta znajomoscia:)
    -referencje na zyczenie
    -sport, turystyka (wspinaczka) -> sport (wspinaczka) turystyka

    brakuje mi:
    -2003 wlasna inicjatywa, rodzi mi sie pytanie co bylo tutaj szczegolnym
    osiagnieciem?

    > jak to wyglada pod innymi edytorami (piaslem to w Office 2003)
    a to juz powinienes chyba sam sobie sprawdzic,
    az tak wiele tych powszechnie uzywanych nie ma :)
    ale "Wyrażam zgodę na przetwarzanie" napisalbym ta sama czcionka co cale cv

    > 1) jak pracowalem w branzy IT to czy dobrze to ujalem wpisujac "Branza:
    > informatyczna"?
    dla mnie moze byc, to na tyle szeroka dziedzina, ze wszystko i tak
    wyjdzie w praniu

    > 2) czy wpisac jakie mialem oceny z matury?( mialem 4 piatki), i czy ocena
    > dobra z dyplomu to ocena, ktora warto wpisac do cv?
    odpusc sobie mature,
    a co do "4" to ocena jest ocena i jak zajdzie potrzeba to pewnie ujrzy
    swiatlo dzienne niezaleznie od twojego warto czy nie warto;)