PracaGrupypl.praca.dyskusje"co chciałby pan robic za 5 lat › Re: "co chciałby pan robic za 5 lat
  • Data: 2003-09-26 06:57:42
    Temat: Re: "co chciałby pan robic za 5 lat
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to życzę powodzenia w znalezieniu pracy po takiej odpowiedzi.

    Spoko. Nienarzeka, moze mialem szczescie. Wyslalem jedno CV
    i bylem na jednej rozmowie. Pracuje.
    Pamietam co szef powiedzial do mnie na tej rozmowie.
    "nie pytam dla czego chce pan pracowac u nas, bo wiem, ze dla pieniedzy.
    Gdyby nie chodzilo o pieniadze, nie spotkalibysmy sie tutaj".
    W wielu sprawach sie z nim nie zgadzam, ale tutaj ma 100% racji.

    >W ciągu
    > pięciu lat zaczynając karierę zawodową nie jesteś w stanie żyć z odsetek,

    Pytanie nie jest "co za 5 lat bedzie pan robil" tylko "co chce robic".
    Chce zyc z odsetek i miec reszte ....

    > zaczynając jako np. serwisant, młodszy architekt itp. Chyba, że wybiorą
    > Ciebie na posła to w 4 lata się dorobisz sporych pieniędzy, będziesz mieć
    > kontakty itp :-)

    :-) dobre

    > To o czym mówisz, to kwestia priorytetów. Można pracować dla satysfakcji,
    > pracować nad swoim rozwojem, a przy okazji mieć z tego niezłe pieniądze
    ;-)

    Mozna. Ale jak ktos twierdzi, ze pracuje dla satysfakcji a pieniadze przy
    okazji,
    to ja mu dam kilka powodow do satysfaskcji a on niech mi przelewa swoja
    pensje.
    Kto pierwszy ???

    MarcinP