PracaGrupypl.praca.dyskusjecertyfikat komputerowy › Re: certyfikat komputerowy
  • From: "Pelias" <b...@N...post.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: certyfikat komputerowy
    Date: Sat, 6 Dec 2003 14:34:04 +0100

    > "znajomosc najbardziej popularnych
    > programow przez dosyc zaawansowanego uzytkownika."
    > Dlatego pisalem, ze raczej na zachodzie moze to byc popularne, bo u
    > nas ten dokument nie ma zadnej rangi.

    Nie wiem jaka ma on range u pracodawcy, ale wiem z pierwszej reki co on
    dokumentuje.
    Podstawowa znajomosc najbardziej popularnych programow, przez *bardzo
    poczatkujacego* uzytkownika.
    Czlowiek po ECDL bedzie wiedzial co to Word, Excel, czy OE. Ale poprawne
    postowanie na grupach, korespondencja seryjna, czy formuły bardziej
    zaawansowane od mnożenia sa absolutnie poza zasięgiem wymagan tego
    certyfikatu.
    W skrocie - podstawowa znajomosc Offica.

    > Nie wiem czy pamietasz, ale kilka lat temu byl wysyp ludzi po "kursach
    > komputerowych", ktorzy jak okazywalo sie, byli szkoleni jedynie w

    Znam kilka osob, ktore maja taki papierek, a nie wiedza nawet jak wlaczyc
    komputer.
    To najlepiej swiadczy o poziomie tego typu cudownych kursow.

    Pzdr.
    Pelias