PracaGrupypl.praca.dyskusjecertyfikat komputerowy › Re: certyfikat komputerowy
  • Data: 2003-11-20 21:12:38
    Temat: Re: certyfikat komputerowy
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bpj27e$gmv$1@news.onet.pl...
    > znajomosc najbardziej popularnych
    >
    > Gdyby mi kandydat na pracownika chwalił się "komputerowym prawem jazdy" to
    spojrzałbym na niego tak
    > samo jak ty popatrzałbyś na kogoś, kto chce robić za listonosza i chwali
    się skończonym kursem
    > chodzenia.

    "znajomosc najbardziej popularnych
    programow przez dosyc zaawansowanego uzytkownika."

    Dlatego pisalem, ze raczej na zachodzie moze to byc popularne, bo u nas ten
    dokument nie ma zadnej rangi.

    Chociaz, biorac pod uwage, ze u nas kazda osoba przyjmowana do biura zna
    oczywiscie Excela i Worda, a potem nie ma kto zalozyc arkusza z adresami do
    prostej powtarzalnej wysylki seryjnej, taki dokumencik jednoznacznie okresla
    poziom umiejetnosci kadydata na pracownika.
    Przy okazji. Czy znasz szczegolowo znajomosc czego i na jakim poziomie
    dokumentuje ten papierek?
    http://www.ecdl.com.pl/
    Jak juz wspomnialem, jest to potwierdzenie tego, ze pracownik faktycznie
    umie sie poslugiwac danymi narzedziami, oceniana wedlug ujednoliconych
    kryteriow.

    Nie wiem czy pamietasz, ale kilka lat temu byl wysyp ludzi po "kursach
    komputerowych", ktorzy jak okazywalo sie, byli szkoleni jedynie w bieglym
    poslugiwaniu sie NC , jednoczesnie nie majac pojecia co to sa naprawde te
    pliki i katalogi (nie wspominajac o edytorach i arkuszach, nieobecnych na
    tych kursach, bo ZDZ-y nie mialy do nich instruktorow)

    Szczerze mowiac, uwazam, ze taki kurs "prawa jazdy" przydalby sie wielu
    pracownikom starej daty, naprawde dobrym w tym co robia, a z komputera
    korzystajacym jedynie w zakresie do jakiego ich zmuszono.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    > andrzej