PracaGrupypl.praca.dyskusjebezrobocie › Re: bezrobocie
  • Data: 2005-12-08 22:52:04
    Temat: Re: bezrobocie
    Od: "Toudi Mordolek POLSKA Ltd." <mordolek@nie_ozon.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 08 Dec 2005 12:01:15 +0100, jerry <j...@i...pl>
    napisał:
    > co rozumiesz przez "pańszczyźniane"?
    > Zdaje się, że pańszczyzny nie ma w tym kraju już od XVI w. Ciekawe co
    > się za tym kryje.

    Najniższa stwaka za pracę, którą dopuszczają przepisy (choć bez
    dodatkowych umniejszeń z tytułu braku doświadczenia) czlyli coś koło chyba
    850zł ale mogę się mylic nie jestem już w tej chwili na bierząco. Z resztą
    to nie jest ważne, tak jak osoba wcześniej wyrywa Pan sobie fragmnt mojej
    wypowiedzi i komentuje ją bez kontekstu. A krótko mówiąc chodziło o
    zestawienie prezentowanych postaw i roszczeń. Nieodpowiedzialnych postaw i
    wygórowanych roszczeń.

    > A dziwisz się? Są wykończeni po tej pańszczyźnie...

    I w jego trakcie jadą do Hiszpani? I takie przypadki widziałem! Poza tym,
    skąd Pan wie, że są wykończeni skoro przd chwilą sie pytał co miałem na
    myśli mówiąc pańszczyzna? Poza tym stanie na sklepie, posprzątanie tam
    czasem i odkurzenie wieczorem to chyba nie jest AŻ takie ciężkie?

    > masz 3 letnie studia licencjackie bądź inżynierskie - o co ci chodzi?

    Hint: "zrobić _TO_ w 2..."

    Szanowanie,
    --
    Toudi Mordolek POLSKA Ltd.