PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: artykul ONET › Re: artykul ONET
  • Data: 2007-09-25 12:45:06
    Temat: Re: artykul ONET
    Od: ADi <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Wrz, 10:25, Adam P aszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > A potem oazuje si , e wszyscy tre 'modne' technologie maj obcykane i
    > jeste na lodzie.

    Taki trend mozna juz powoli zaobserwowac. Polecam: itjobswatch.co.uk,
    wpisac haslo: "j2ee developer" a potem... "php developer" i zwrocic
    uwage na Rank Change, oraz AVG Salary % change... 2JEE wbrew temu co
    niektorym sie wydaje, to nie nauka o rakietach, a "ssanie" w druga
    strone, czyli owczy ped developerow do tej technologii skutkuje
    zwiekszeniem podazy.

    W tej chwili jako doswiadczony PHP developer zarabiam prawie tyle
    samo, co znajomy Senior J2EE w Londynskim "Siti". Roznice w wysokosci
    okolo ~Ł4k rocznie brutto zjadaja duuuzo wyzsze koszty utrzymania (a
    do tego dochodzi "atrakcja" w postaci spedzania 2h dziennie pod
    ziemia... wypas). Oferty w Londynie dla mnie (z tych, ktore "same do
    mnie przychodza") to Ł45k w gore... i jest to calkiem przekonujacy
    argument jak dla mnie, aby zostac przy PHP. Tak wiec, ja bym tutaj nie
    uogolnial...

    A jakbym sie mial teraz przekwalifikowac, na 100% nie poszedlbym w
    strone J2EE, ale tylko dlatego, ze w branzy ktora by mnie interesowala
    tej technologii po prostu sie nie stosuje...

    Pozdrawiam,

    --
    ADi