PracaGrupypl.praca.szukanaams S.A. - ku przestrodze! (długie) › Re: ams S.A. - ku przestrodze! (długie)
  • Data: 2005-12-16 22:25:06
    Temat: Re: ams S.A. - ku przestrodze! (długie)
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dżentelmeńska, która wedle prawa jest uznawana. Dochodzić wtedy możesz
    > swoich praw na drodze powództwa cywilnego.

    Musi zaopatrzyc sie w choc jeden dowod takiego a nie innego stanu
    faktycznego - np. nagrac rozmowe z owym "dyrektorem", w ktorej powinien
    lagodnym tonem zadac jedno pytanie: "No ja rozumiem pana stanowisko, ale
    przeciez juz nawet umowilismy sie na konkretna kwote i termin rozpoczecia
    pracy i bylo to potwierdzone z Pana strony, prawda?" - jezeli chcac
    wyjasniac odpowie "No w sumie tak, ale..." - to sprawa wygrana. Jezeli nie
    odpowie - to zadac pytanie ponownie i jeszcze raz - dopoki sie nie przyzna.

    Pozdrawiam,

    Tiger