PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnienie sie z pracy z winy pracodawcy › Re: Zwolnienie sie z pracy z winy pracodawcy
  • Data: 2003-07-11 09:48:38
    Temat: Re: Zwolnienie sie z pracy z winy pracodawcy
    Od: "Tomodati" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,

    Użytkownik "Blue" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:belt50$pve$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > No toż właśnie art 55 k.p. to rozwiązanie umowy o pracę przez PRACOWNIKA z
    > winy pracodawcy bez zachowania okresu wypowiedzenia, a § 1' (piękny § <--
    do
    > Pawła Grądzkiego :P) mówi o odszkodowaniu za ten okres. Dlatego napisałam
    że

    Cos chyba nie do konca :-)
    Bylem w PIP i prawniczka, tak poza nawiasem miala przepiekne oczy i
    nieziemski usmiech, powiedziala, ze:
    art 55 par 1' wymusza tryb natychmiastowy jednoczesnie zadac
    odszkodowania...
    Wprzypadku innych trybow nie ma zapisu co do odszkodowania, a jakby nie bylo
    zawsze jakis grosz...
    Tak zostalo powiedziane... ja nie jestem prawnikiem, dlatego poszedlem do
    fachowca :-)

    > prościej (nie znaczy że lepiej :)) wypowiedzieć mowę.

    Hmm, nie do konca, bo pozniej w papierach masz nie wiadomo co, a tak, nie
    placili, to odeszlas i juz :-)

    > Pozdrawiam Małgośka

    Adas