PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa malo czy nie ? › Re: Za malo czy nie ?
  • Data: 2003-06-25 15:29:40
    Temat: Re: Za malo czy nie ?
    Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Daniel" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:bdcaa6$2jf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam wszystkich !
    >
    > Otoz mam taki klopot - Pewna firma oferuje mi stala prace na pelen etat na
    stanowisku programisty, problem w tym ze niezbyt satysfakcjonuje mnie
    oferowane przez nia wynagrodzenie -

    > 1000 PLN za wykonanie skryptu php obslugujacego aukcje internetowe (jak
    Allegro)
    > 200 PLN, minimalna stawka, w przypadku gdy w danym miesiacu nie bedzie
    zadnego zlecenia.

    Dostarcz im to za co gotowi sa zaplacic - czyli lekko zmodyfikowany projekt
    open-source.

    Acha - i nie zapomnij ich uswiadomic, ze za taka kase o "Allegro" moga
    zapomniec ... :-)