PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie › Re: Wynagrodzenie
  • Data: 2002-07-17 16:08:59
    Temat: Re: Wynagrodzenie
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W najblizszym czasie udaje sie na rozmowe kwalifikacyjna do agencji
    > reklamowej. Zastanawiam sie co powiedziec gdyby padlo pytanie odnosnie
    > mojego wynagrodzenia. Nigdy wczesniej nie pracowalem wiec nie wiem jaka sume
    > nawet w przyblizeniu moglbym wymienic. Jesli sie uda to praca bedzie typu
    > raczej biurowego i bedzie wymagała ode mnie obecnosci w firmie od PN do PT
    > po 9 godzin dziennie. Mam jeszcze jedno pytanie - gdybym podał np. zbyt
    > niską stawkę i na taką zgodzi się rozmówca (bo jak by miał się nie zgodzic
    > ;) to jaka mam potem mozliwosc jej podwyzki?

    Jesli bedzie to praca etatowa, to najpewniej najpierw bedzie umowa na okres
    probny, a potem na nieokreslony. Czyli tu moze byc pole manewru...umowic sie na
    okres probny a potem .......zapowiedziec dalsze negocjacje w zaleznosci od
    efektow swojej pracy
    W sumie to i tak na zasadzie raczej "co laska panocku" :(

    Pozdrawiam
    Krzysztof