PracaGrupypl.praca.dyskusjeWięcej optymizmu › Re: Więcej optymizmu
  • Data: 2002-05-21 19:44:42
    Temat: Re: Więcej optymizmu
    Od: "Jacek" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiel44" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ace7dk$f30$1@news.tpi.pl...
    > Witajcie.
    > Sam kończę studia i jak wiadomo z robotą ciężko, ale co się okazało
    zrobiłem
    > pare certyfikatów i paraca sama się znalazła wieć powiadam róbcie
    papierki.
    > A teraz moje pytanie: Będę na stanowisku informatyka w firmie (obsługa
    > sieci, pomaganie pracownikom, prowadzenie szkoleń) jaka nazwę stanowiska
    > napisać na umowie opracę, aby w przyszłości na CV dobrze wyglądało?
    > Pozdrawiam.

    Pochwal się jakie certyfikaty "zebrałeś", bo, że mgr już nie wystarcza to
    wiem.
    A jeżeli sam sobie wpisujesz w umowie nazwę stanowika to wal ostro np:
    General IT Manager ;-))), a tak poważnie to w konernach stanowisko z takim
    zakresem obowiązków jaki przedstawiłeś to np. Projektant Elektronicznego
    Przetwarzania Danych (EPD)

    Powodzenia w pracy i obyś nie musiał tu nigdy zaglądać, chyba że tylko
    towarzysko ;-)))

    Jacek