PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop a kodeks pracy. › Re: Urlop a kodeks pracy.
    From: "Desoft" <[wspak]tfoseD@interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop a kodeks pracy.
    Date: Wed, 5 Apr 2006 16:00:29 +0200

    > Gorzej jak szef nie chce o tym rozmawiac. Wtedy pozostaje ci szukanie
    innej
    > pracy (ale nie rzucaj biezacej), jak znajdziesz, podpisz porozumienie
    stron,

    I o to pytam, kiedy się zwolnić po czterech latach pracy przepada mi rok
    urlopu jak rozumiem.

    > wtedy szef bedzie musial dac ci swiadectwo pracy. Jak nie da ekwiwalentu
    za
    > urlop lub go zanizy.

    nieee, z tym nie ma problemów, ekwiwalent płaci.

    Tylko rozumując logicznie: pracodawca nie może zabrać mi urlopu.
    Płaci mi ekwiwalent kiedy jestem zatrudniony, jest to nielegalne.
    Odchodząc mogę zarządać ekwiwalentu za urlop, już legalnego tak?

    Desoft