PracaGrupypl.praca.dyskusjeTylko nie to... › Re: Tylko nie to...
    From: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Tylko nie to...
    Date: Wed, 18 Sep 2002 16:23:37 +0200

    Tak, wiem cos o tym. Sam przez kilka miesiacy szukalem pracy. Trzeba miec
    naprawde silne nerwy i osobowosc zeby sie nie poddawac. Nie wszystkim sie to
    udaje. Powiem Ci ze tak samo jak Ty mialem taki okres kiedy juz nie
    wiedzialem czy wogole kiedykolwiek znajde prace. Bylem tak zdesperowany ze
    wysylalem swoje aplikacje na stanowiska duzo nizsze byle cokolwiek robic.
    Znajomi byli zdziwieni ze ktos taki jak ja ma problemu z praca...podobnie
    jak u Ciebie. Kazdy (a wlasciwie wiekszosc) mysli ze znajdzi prace w duzej
    firmie stabilnej itp. W duzych firmach rzadza uklady i ukladziki. Zwykle
    jest tak ze najpierw oglasza sie chec zatrudnienia kogos wsrod swoich ludzi
    jak nie ma nikogo to oglasza sie na zewnatrz. Jednak i tak trzeba miec
    znajomosci. Ja na szczescie znalazlem prace sam i jestem z tego zadowolony.
    Tak wiec nie poddawaj sie. Wstawaj rano z optymizmem tak jak napisala Kasia
    w swoim poscie. To jest najwazniejsze. No i oczywiscie nie poprzestawaj na
    wysylaniu aplikacji. W koncu znajdziesz prace.

    Darek