PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzybkie pytanie :-) › Re: Szybkie pytanie :-)
  • Data: 2006-12-06 12:34:36
    Temat: Re: Szybkie pytanie :-)
    Od: u...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Nie ma granicy? Czyżby? Jak dla kogo.

    Właśnie dla honoru takiej granicy nie ma, albo go tracę albo nie i
    nieważne jest za ilę! To jest coś niepoliczalnego i niemierzalnego
    ;-)

    >Ciekaw jestem, czy gdybyś porządnie i
    > uczciwie pracując zarabiał np. 2500, a pewnego dnia pracodawca by cię wezwał
    > i powiedział, że od teraz dla niego twoja praca jest warta 900 i bierz albo
    > wypad, to uznałbyś to tylko za interes, przekalkulował i łyknął, czy może
    > jednak poczułbyś się urażony. Zresztą - nie musisz odpowiadać tu, odpowiedz
    > sobie.
    Jedank odpowiem ;-). Napewno bylbym urażony, a czy bym łyknął
    zależy tylko od tego czy te 900 złoty byłoby m bardzo potrzebne czy
    nie (to właśnie ten bilans). Przyjęcie propozycji nie spowodowało
    by plamy na moim honorze.

    > Żeby już nie tłumaczyć 15 razy o co mi chodziło, proszę:

    Tak, ale nasza dyskusja odbiegła trochę od tematu głównego.
    Chodziło tu chyba o honor lub jego brak przy przyjęciu gorszej
    propozycji (przynajmnij mnie), a było to spowodowane Twoimi słowami o
    jego utracie.

    Pozdrawiam Usjwo