PracaGrupypl.praca.dyskusjeSklepy za 200zl - moje podsumowanie › Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
  • Data: 2002-08-28 21:40:49
    Temat: Re: Sklepy za 200zl - moje podsumowanie
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz duża część pracodawców zatrudnia studentów, nie dlatego, że są
    > lepsi, tylko dlatego, że nie płaci się za nich ZUSu.

    No i w czym widzisz problem?
    Absolwenci placza - ze nie moga znalezc roboty bo nie maja doswiadczenia. A
    tak chociaz rozwiazywane jest to bledne kolo - absolwenci beda mieli prace -
    bo jako studenci zdobyli doswiadczenie - i juz!

    No i tutaj - to ne wina studentow - ale uregulowan prawenych - dlatego nie
    denrwuj sie na skutki ale walcz z przyczynami :)