PracaGrupypl.praca.dyskusjeSamochód służbowy › Re: Samochód służbowy
  • Data: 2006-08-11 13:50:46
    Temat: Re: Samochód służbowy
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wielki Miś" <w...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ebft7t$gcv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Otrzymałem od pracodawcy wytyczne dotyczące szkód na samochodzie.
    > Co o tym myślicie, czy coś takiego jest zgodne z prawem.

    Ja myślę, że bym się na Twoim miejscu nie dotykał w ogóle do tego samochodu,
    bo po czasie może się okazać, że będziesz firmie naprawiał i utrzymywał auto
    (w przykładowym przypadku, gdy ktoś oberwie Ci lusterko, może być Ci ciężko
    udowodnić jak było - i, w ogóle, po cholerę Ci takie rozmowy). Zaproponuj, że
    godzisz się na dostarczenie Ciebie do miejsca wykonywania pracy dowolnym innym
    sposobem :)

    entrop3r