PracaGrupypl.praca.dyskusjeSIMPLE SA › Re: SIMPLE SA
  • Data: 2002-07-10 08:51:45
    Temat: Re: SIMPLE SA
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:im9miuk41bejrisq3tfbpm1ajnla446d35@4ax.com...

    > Nie pomyliłeś ERP z MRPII?

    Nie.

    > Przyznam się, że pierwsze słyszę, o ERPII :(

    ERPII jest odmłodzonym standardem ERP
    Skróconą definicję podałem w poprzednim poście.

    > ERP to MRPII poszerzone o pewne funkcjonalności.

    Nie.
    Informacje na temat standardów systemów wspierających
    zarządzanie znajdziesz w sieci.
    Dowolna przeglądarka - hasło ERP lub ERPII

    > Już MRPI

    Mylisz pojęcia.
    Nigdzie nie pisałem o MRP

    > SSV nie ma nawet namiastki
    > ERP.

    A jednak :-)

    > Kilkaset faktur dziennie u pewnego klienta było dla niego przeszkodą
    > nie do pokonania.

    No cóż...
    Informacja jest tak niewiarygodna i tak nieprawdziwa, że...
    Pora chyba zakończyć jałową dyskusję :)

    > Jeżeli już, to system operacyjny Open VMS, a nie baza danych.

    zabrakło "na", względnie przecinka. Skróciłem skrót myślowy ;-)
    Oczywiście, że VMS jest systemem operacyjnym, wg moich skromnych
    informacji jednym z najlepszych na Świecie :)
    Jeśli ktoś ma inne zdanie, ma do tego pełne prawo ;-)))
    A bazy to oczywiście RDB, MSSQL, Oracle, Sybase pewnie
    coś jeszcze.

    > Tak się przypadkiem składa, że znam obydwa ;)

    Jestem pod wrażeniem. :-D
    Trzeba mieć naprawdę "łeb", żeby poznać oba :)

    > Tak jest, jak chciałem coś u nich kupić, to dostałem listę
    > referencyjną - jedną, wielką, wspólną. Jak zapytałem, które referencje
    > dotyczą SSV, to dowiedziałem się, że w sumie to nowy system i jeszcze
    > nie ma referencji ;)

    Lista, jak już wcześniej pisałem istnieje :)

    > A czy one kupiły SSV?

    Myślałem, że wiesz :)

    > Zresztą sprzedawcy i pieniądze czynią cuda ;)

    :)

    > AFAIK SS99 nigdy nie znalazł się w dystrybucji ani nie został
    > sprzedany :o

    Błąd.
    Był w dystrybucji i był sprzedawany.

    > To dla Ciebie naturalne, że wycofuje się produkt (zakładając nawet, że
    > SS99 był w sprzedaży) i przez 2 lata pozostajepo nim luka? Firma nie
    > jest w stanie zmodyfikować produktu przez 2 lata? W tym czasie da się
    > stworzyć kompletny system od podstaw.

    Zaczynasz mieszać. Napisałem jak według moich informacji wyglądała
    historia SSV

    > II, niby coś słyszałeś o VMS, ale wydaje Ci się, że to baza danych
    > itd)

    Wyjaśnienie napisałem wyżej - zabrakło przecinka.

    > Żywcem z ulotki reklamowej.

    Z życia wzięte. Gdybyś miał cokolwiek wspólnego z systemem
    wiedziałbyś o tym rozwiązaniu.

    > I co z tego, że producent naprawi, jak
    > przez kilka dni nie dało wystawić sie faktury - to są realne straty.

    Operujesz ogólnikami, nie odnosząc się ani do wersji systemu ani
    do konkretnego wdrożenia. Trudno więc odnieść się jakkolwiek
    do Twojej opinii.

    > "Jasne, może pan kupić Ferrari, ale w tej chwili mamy zawieszenie
    > tylko od malucha. Możemy je panu zamontować."

    Napisałem - "klient ma do wyboru".
    Istnieje szereg dobrych rozwiązań KPL na rynku.

    > "Jak pan coś sobie znajdzie, to możemy to panu zamontować. Oczywiście
    > nie będzie to tanie, nie będzie też chodziło jak należy."

    Zaczynasz być cyniczny.

    > Większość firm ma listy referencyjne wyeksponowane.

    Tylko tych, które zgodziły się na ich eksponowanie.
    Coraz więcej firm starannie rozwarza ujawnianie swoich rozwiązań,
    będących częścią know-how firmy. Myślałem, że o tym także wiesz...

    > To ostatnie pół roku. Do tego AFAIK statystyka dotyczy pracowników,
    > zaś wielu "pracowników" Simple ma umowę o współpracę i własną
    > działalność.

    Przestań spekulować. :)

    > Chcesz powiedzieć, że ktoś bez bez doświadczenia jest w stanie wdrożyć
    > SAPa? ROTFL

    Czytanie tekstu ze zrozumieniem wielokrotnie chroniło dyskutantów
    przed wyciąganiem błędnych wniosków.
    Spróbuj. Wierzę, że facet który zna na wylot iRenesans, SSV i sytuację
    w SIMPLE S.A. lepiej niż ktokolwiek inny poradzi sobie z problemem.

    > Jak to, przecież to są dostawcy systemów ERP? A z półki Simpla -
    > Exact, Navision/MS i jeszcze kilka też pewnie by się znalazło.

    To nie ta półka Kaizen.
    Podkreślę byś mógł przyswoić sobie tą informację.

    > A kto Cię upoważnia? Może wreszcie podasz, w czyim imieniu
    > występujesz??

    Swoim.
    Nie lubię kiedy ktoś posługując się metodami - półprawd,
    domniemań i kiepskiej jakości informacjami wprowadza w błąd
    pozostałych.

    Do tej pory miałem Cię za kogoś, kto trzyma się faktów.

    > Ooops, to tego klienta też podebrali Simplowi, a to przykre ;)

    Znowu naciągane półprawdy.
    Kaizen wiesz coś na ten temat czy spekulujesz?

    BTW obśmiałem się jak norka czytając informacje na temat
    wdrożenia w Agorze. Chłopie przesadziłeś :-DDD
    Raz, że to prehistoria, dwa... chyba nie zakończyło się to super
    wdrożenie jeszcze...?
    Do tematu jak już wspomniałem wcześniej proponuję wrócić
    za niespełna rok :-)

    > Zgadzam się, z EOT, ale ze względu na brak kompetencji i posiadania
    > "muzgó" po praniu po jednej ze stron.

    taa...
    Typowe :)
    Chyba Cię przeceniłem.