PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o Altkom › Re: Pytanie o Altkom
    From: "Gal Anonim :\)" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie o Altkom
    Date: Sat, 10 Aug 2002 22:47:18 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@117-moc-4.acn.waw.pl

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aj3ktj$gq0$1@news2.tpi.pl...

    > jako
    > moze

    > Witam
    >
    > Jakis czas temu, dokładnie niecały rok wstecz szukali kadry jako
    > szkoleniowców i przedstawicieli handlowych. Ostatnio to ucichło, ale
    opinie
    > osób które znam są takie iż atmosfera jest tam nienajlepsza a
    wynagrodzenia
    > na poziomie 1200zł netto, mowa o Katowicach. Więc co mogę dodać to
    > oczekiwania mają wysokie a nie dają nic w zamian !!!
    >
    > Pozdrawiam
    > Wrangler

    Jedna sprawa to, ze wszyscy teraz oczekuja wiele a oferuja niewiele...
    Inna sprawa, to wysokie bezrobocie, ktore pozwala na takie praktyki i
    obawiam sie, ze poki co nic na to nie mozna poradzic (czyt. rzadza prawa
    rynku i nalezy cierpliwie czekac, az sie cos na rynku ruszy i spadnie
    bezrobocie).
    Mysle, ze w Warszawie beda musieli zaoferowac troche wiecej niz 1200, bo za
    takie pieniadze to w stolicy albo ich ktos wysmieje albo zatrudnia jakiegos
    pajaca nie majacego pojecia o robocie. Ten drugi przypadek raczej im sie nie
    oplaca, poniewaz konkurencja nie spi.
    Moja rada taka - jezeli nie masz wiekszego wyboru to bierz co jest. W
    trakcie, jezeli nie bedzie Ci u nich psowalo, poszukasz sobie czegos innego,
    w kazdym razie nie bedziesz marnowal czasu.

    Pozdrawiam
    Ghost