PracaGrupypl.praca.dyskusje"Psucie" rynku › Re: "Psucie" rynku
  • Data: 2002-08-26 10:44:49
    Temat: Re: "Psucie" rynku
    Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Mam nieodparte wrażenie, że część z nich to uczniowie szkół średnich
    >"badający" rynek poprzez wysłanie swojego maila z wydumanym
    >zapotrzebowaniem, analizujący oferty otrzymane od podobnych sobie i
    >odpowiadający na następne tego typu posty z własną ceną o 10 zł mniejszą od
    >otrzymanego minimum. To tłumaczyłoby takie a nie inne ceny, o których pisał
    >Marek w wątku "informatycy/sklep/upadek rynku". Jestem jednak dziwnie
    >spokojny, że do realizacji trafiają oferty, którym znacznie bliżej do 1500,
    >niż 500 zł.
    >
    >Tomek

    Witaj,
    Pytanie za ile zrobilbys sklep taki, jak http://www.oscommerce.com/ (jest
    tam demo :) i po co skoro juz jest? W zasadzie w IT juz wszystko bylo i
    mozesz zarobic jedynie na duzej sprzedazy tego samego produktu, lub
    unikatowych produkcjach - z tym ze po co komu np. sklep za 10tys ktory
    bedzie sie roznil od podanego przykladu szata graficzna (a chyba template'y
    do tego tez sa na stronie z tego co pamietam edytuje sie tam CSSy wiec
    robota na jakies 30min).
    Czy uwazasz ze open-source i gpl tez psuja rynek?

    Kolejna sprawa - w jaki sposob nowopowstala firemka bez duzego kaptalu ma
    sie przebic nie oferujac sklepu za <1000pln? Ma w ofercie napisac ze jest to
    produkt doskonale zabezpieczony etc - skoro te doskonale zabezpieczenia na
    dzien dzisiejszy wygladaja tak ze klient chce formularz z podanym nr
    telefonu i sam sobie weryfikuje w ten sposobo zamowienie - a jak jeszcze
    uslyszy ze karty beda go kosztowac min 200pln na mies., a wiedzac z gory ze
    raczej chodzi tu o prezentacje produktow, ich specyfikacji :)

    Pozdr
    Lee