PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Przerazajace bezrobocie › Re: Przerazajace bezrobocie
  • Data: 2013-02-08 07:28:00
    Temat: Re: Przerazajace bezrobocie
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-08 01:32, AMX pisze:
    > Mógłbyś to rozwinąć? Jak to rozumiesz?
    >
    > W szczególności: ,,wygenerowanie miejsc pracy oraz możliwości
    > zbytu ich produktów lub usług''
    >
    > AMX

    To jest proste jak drut.
    Zamiast tworzyć aparat do przydzielania kasy który będzie tą kasę po
    drodze trwonił trzeba mniej pobierać kasy w podatkach.
    Wiem... Nigdy nie będzie do końca sprawiedliwie ci najbardziej
    potrzebujący/rokujący mogą dostać za mało.
    Ale obniżenie podatków kierunek ku jego liniowości (patrz program PO)
    jest lepsze mądrzejsze niż bezmyślna, rozdmuchana ponad miarę
    redystrybucja.
    Mali przedsiębiorcy w śród których się obracam jak powietrza potrzebują
    nowych pracowników. Roboty jest od groma tylko obciążenia pracy tak
    masakryczne że jakby nie liczyć to zawsze wychodzi lepiej dla pracodawcy
    i pracownika pracować na czarno. To jest chory system.

    Co do zbytu towarów. Niestety teraz POlityka jest taka że Polacy mają
    kupować, kupować słono za to płacić (także za myśl techniczną) a nie
    produkować. Przykładów jest od groma.

    Wiem.. W dobie globalizacji i dyrektyw unijnych nie da się wprowadzić
    ceł albo innych uregulowań chroniących lokalną gospodarkę... blebleble

    Można sobie tylko wyjechać z tej "zielonej wyspy" i pracować tam gdzie
    dba się o swoje miejsca pracy, rodzinę, przemysł...

    PS. Kiedy te debile zrozumieją że nie każde uregulowanie prawne
    działające w kraju rozwiniętym jest dobre dla kraju na dorobku?