PracaGrupypl.praca.dyskusjeProśba o pomoc!! › Re: Prośba o pomoc!!
    From: Adam <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Prośba o pomoc!!
    Date: Wed, 19 Oct 2005 18:35:14 +0200

    Dnia Wed, 19 Oct 2005 18:03:12 +0200, Meantic napisał(a):

    > Mam prosbe.
    > Szukam pracy na praca.onet.pl i pracuj.pl ale rowniez w serwisach wp i
    > interia.pl.
    > Moze znacie jakies dobre serwisy w ktorych jest praca bo tam tez jest ale
    > ... (przynajmniej ja tak uwazam to jest szopka caloroczna).
    > Pozdrawiam

    Polecam jobpilot.pl - szczególnie jeśli masz już jakieś doświadczenie.
    Warto nie tylko szukać ofert ale i zamieścić swoją prezentację. Sam się
    zdziwiłem ale właśnie w ten sposób znalazłem pracę (choć przyznam, że na
    pewno miałem dużo szczęścia bo zadzwonili dzień po zamieszczeniu
    prezentacji a wcześniej kilkanaście CV bez skutku wysłałem)- ktoś przejrzał
    moją prezentację i zaprosił na rozmowę. A doświadczenia mam raptem 2 lata.

    Adam