PracaGrupypl.praca.dyskusjeProgramista ... › Re: Programista ...
  • Data: 2007-06-08 07:24:52
    Temat: Re: Programista ...
    Od: umrzyk <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 5, 8:50 pm, AB <p...@o...pl> wrote:
    > Ot taka ciekawostka.
    > Pracuje jako programista Java EE w pewnej wroclawskiej firmie.
    > Do tej firmy co dziennie przychodzi co najmniej jeden kandydat do pracy
    > (zapewne na stanowisko - programista)
    > Tak sie zastanawiam ilu ich jest - tych programistow :). W ciagu
    > ostatniego pol roku bylu ich tu chyba ze 100, tylko dwoch z nich prace u
    > nas dostalo.
    > Z netu wyczytac mozna, ze bedac programsta prace masz od reki, wszedzie.
    > A tu okazuje sie, ze to nie do konca prawda. Przyszlo 100 programistow i
> [...]

    z wlasnego doswiadczenia zgadywalbym ze podziekowali za ew. wspolprace
    po uslyszeniu slowotoku w stylu "praca w mlodym dynamicznym zespole",
    "mozliwosci szybkiego rozwoju", "sprawdzona sciezka kariery" itp. W
    przypadkach przez ktore ja przeszedlem okazywalo sie, ze zazwyczaj
    potrzebny byl ktos do utrzymania (maintenancu) skleconego na kolanie
    kilka lat wczesniej "super ach aaach produktu, jedynego na rynku...",
    ktorego autorzy dawno sie zwineli zostawiajac szczatkowa dokumentacje
    (w postaci javadocow) i nagle powstal problem bo klient naciska zeby
    cos tam poprawic/dodac. Wybaczcie, ale jesli na ostatniej rozmowie w
    m kach wyci gam od pracodawcy, ze moim glownym zadaniem bedzie
    poprawianie bledow po poprzednikach i potrzebne do tego mu sa co
    najmniej 2 certyfikaty Suna i 6-cio letnie doswiadczenie to delikatnie
    mowiac cisnienie skacze i podejrzewam ze jakies 30% z tej setki
    programistow moglo znalezc sie w takiej sytuacji :)

    pozdrawiam.