PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z urlopem... › Re: Problem z urlopem...
  • Data: 2003-08-07 07:26:35
    Temat: Re: Problem z urlopem...
    Od: Rafał <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaktus wrote:

    > No i to prawo jest ok. Pierwszy urlop przysługuje Ci po roku pracy, a więc
    > od 1.03.2003 i powinieneś go wykorzystać do końca bieżącego roku. We
    > wrześniu ubiegłego roku mogłeś (nie musiałeś) wziąć połowę tego urlopu.
    > Wiec jakim cudem wykorzystałeś go w całości w zeszłym roku?
    Chwila. Mam prawo wykorzystania połowy, po półrocznym, pierwszym, okresie
    pracy. Wykorzystałęm wółczas kilka dni, a pozostałe dni, w trakcie pracy,
    na naukę itp. No i część teraz, w pierwszej części urlopu wypoczynkowego,
    kiedy jeszcze myślałem, że mam "drugi" urlop, na ten rok...

    "Nieznajomość prawa szkodzi" ? :/

    Pozdrawiam
    Rafał - zdołowany jeszcze trochę...
    --