PracaGrupypl.praca.dyskusjeProblem z CV › Re: Problem z CV
  • Data: 2005-05-20 13:06:27
    Temat: Re: Problem z CV
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinW:

    > Akurat z nauka nie mialem problemow na dowod moge pokazac indeks z
    > ocenami (zachowalem go na pamiatke). Tylko że kierunek mnie jakos tak
    > nie pociagal.

    Zmieniłem na kierunek bardziej odpowiadający moim zainteresowaniom.

    > Ok ale co mam napisac?? Praca w firmie ojca??? Czy moze normalnie:
    > nazwa firmy i stanowisko??

    A nie możesz tego podciągnąć np. pod "bezpłatne praktyki w firmie X na
    stanowisku Y" (ja bym nie pisała, że to firma ojca).

    Mogę być w błędzie, ale jakoś mam wrażenie, że zagraniczni pracodawcy
    nie lubią takiego kombinowania z pracą na czarno...

    --
    [Pozdrawiam ciepło, ]
    [Magda ]