eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w niedziele › Re: Praca w niedziele
  • Data: 2007-02-02 16:56:29
    Temat: Re: Praca w niedziele
    Od: Alien <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bartłomiej Szymański napisał(a):

    > A nie lepiej zamiast excela zrobić jakieś rozwiązanie intranetowe?
    > Przychodzi człowiek do pracy - loguje się, wychodzi - wylogowuje się i
    > skrypty obliczają wszystko co trzeba, a dane bezpiecznie sobie siedzą w
    > bazie danych.

    "Se ne da" :) Po pierwsze dla tego, że większość pracowników to
    magazynierzy, bez dostępu do komputera. O czas pracy dbają zmianowi, a
    ostatecznie kierownik.
    Po drugie, nawet jeśli to skrypty trzeba napisać, znaleźć algorytmy
    liczenia godzinek itd. To samo trzeba zrobić w Excelu...


    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1