PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca uszlachetnia... › Re: Praca uszlachetnia...
    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.sci.psychologia
    Subject: Re: Praca uszlachetnia...
    Date: Wed, 21 Mar 2007 09:58:42 +0000 (UTC)

    On Wed, 21 Mar 2007 08:20:40 +0100, Any User wrote:

    > Ponownie jednak dochodzi wówczas do rozdrobnienia i nieoptymalnego
    > wykorzystania pracowników (którzy teraz są wszyscy osobno "na swoim").

    a zawsze mi się wydawało że ciągłe przeciąganie liny z napisem
    PIENIĄDZE wewnątrz firmy to jest bezproduktywne zajęcie, lepiej być na
    swoim, robić jako firma podwykonawcza dla kilku zleceniodawców w razie
    jakby któryś z nich za bardzo ciągnął do siebie to podziękować za
    współprace

    > Jeśli czas przyuczenia nowego pracownika jest dostatecznie krótki i jest
    > to proces dostatecznie tani, to zachowywanie rezerwy "w naturze" jest
    > nieopłacalne - o wiele lepiej jest mieć jedynie rezerwę finansową i
    > jechać pełną możliwą wydajnością.

    wszyscy chcielibyśmy być piękni, młodzi i bogaci ale tak się nie da.

    wspomniane przeze mnie kilka nitek zasilających jakieś urządzenie to jest
    również to też jakiś finansowy kompromis, czasem lepiej jest utrzymywać
    baterie UPSów plus samostartujący generator prądu, czasem lepiej zatrudnić
    do uruchamiania generatora pracownika, czasem lepiej ubezpieczyć usługe na
    wypadek konieczności wypłaty odszkodowań za przerwy w działaniu usługi,
    można również pomyśleć nad hybrydą kilku z nich

    --
    futszaK
    0601061867