PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca sezonowa za granicą › Re: Praca sezonowa za granicą
  • Data: 2003-05-27 19:39:24
    Temat: Re: Praca sezonowa za granicą
    Od: "Robert S." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skoro masz za dużo pieniędzy i wierzysz w bajki to może podam ci numer
    mojego konta :)))) co prawda nie zapewnię Ci tak silnych wrażeń jak podczas
    takiego wyjazdu , ale możesz mi zrobić taki prezent . Z tych wszystkich
    obietnic nie licz na wiele na pewno ktoś cię odbierze bo przecież na miejscu
    również muszą na tobie zarobić . Kwestia zakwaterowania na pewno nie będzie
    to extra hotel tylko slamsy lub spanie w 3 osobowym namiocie w 5 osób.
    Jak trafisz do bardzo dobrej pracy to może nawet starczy Ci na bilet
    powrotny :)))))) i nie będziesz musiała żebrać na ulicy lub zarabiać w inny
    sposób by móc wrócić do kraju .
    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    Robert S.