PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca chałupnica › Re: Praca chałupnica
    From: Karol Makowski <s...@b...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca chałupnica
    Date: 9 Jul 2002 15:13:16 GMT

    On Tue, 9 Jul 2002 16:23:50 +0200, Waldemar wrote:
    > Witam !!!
    >
    > Chciałbym prosić o ewentualne informacje na temat pracy chałupniczej, której
    > tak wiele ofert można znaleźć w internecie.
    > Bo z tego co tam piszą jest to zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe.

    Było na grupie wiele razy, ja osobiście spotkałem tylko jedną firmę, która
    rzeczywiście dawała tego rodzaju pracę, ale bynajmniej przez Internet, czy
    telewizję.
    Reasumująć: Jeśli firma każe Ci płacić za katalogi, bądź wysyłać zwrotne
    koperty ze znaczkiem, to na 99% oszustwo.

    Karol Makowski
    http://BSDzine.org
    s...@B...org