PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy › Re: Poszukiwanie pracy
  • Data: 2007-04-01 10:56:37
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> wrote in
    news:eulfpa$gck$1@nemesis.news.tpi.pl:

    [...]
    > Uzbieralo sie tego okolo 500 przez pare lat ale tylko _jedna_
    > firma przyslala mi do domu na adres podany w CV pismo, w ktorym
    > informuje mnie, ze niestety uwzgledniajac potrzeby kadrowe nie
    [...]

    o czym mialoby to swiadczyc? zyjemy w erze komunikacji elektronicznej;
    z drugiej strony zwracam uwage, ze inaczej traktuje sie bardzo typowe
    stanowisko (na ktorym firma zatrudnia dziesiatki albo setki osob), a
    inaczej stanowiska bardzo specjalistyczne (i nie mam tu wcale na mysli
    wylacznie wysokich stanowisk kierowniczych);

    adas;