PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Płace IT - programowanie Polska/Niemcy/Anglia/USA

  • 1. Data: 2006-11-15 04:37:08
    Temat: Re: Płace IT - programowanie Polska/Niemcy/Anglia/USA
    Od: "dmitry" <d...@g...com>

    On Nov 13, 9:58 am, IP <m...@w...pl> wrote:
    > herakles napisał(a):> Witam,

    oferujacego prace na zachodzie i sie
    > przekonasz ile placa.
    > Ja widze, ze srednio 2tys-5tys brutto euro/miesiac. Czyli mozna zarobic
    > ok. 3x wiecej niz w wawie wykonujac podobna prace.

    tak, i 3x wiencej wydatj.

  • 2. Data: 2006-11-15 08:17:23
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    dmitry napisał(a):

    > tak, i 3x wiencej wydatj.

    i 3 razy wieksza szansa na nieglodowa emeryture.

    O wysokosci podatkow i pochodnych nie wspominajac.

    --

    glos

  • 3. Data: 2006-11-15 08:49:00
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > i 3 razy wieksza szansa na nieglodowa emeryture.

    to akurat przy własnym odkładaniu kasy, bo "państwowo" czyli z podatków i IN
    to wychodza jakies grosze typu 60-80 ft na tydzien. Dlatego zresztą warto
    zwrocić uwagę na dodatek pozapłacowy "pension", bo np. pracodawca może
    dopłacac drugie tyle co płaci sobie pracownik na emeryturę

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 4. Data: 2006-11-15 10:21:26
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    grom@x napisał(a):

> [...]
    > zwrocić uwagę na dodatek pozapłacowy "pension", bo np. pracodawca może
    > dopłacac drugie tyle co płaci sobie pracownik na emeryturę

    ale wlasnie po to sa nizsze podatki - zeby w rekach osob
    zainteresowanych pozostawic srodki i stosowna decyzje.

    --

    glos