  • Data: 2002-07-23 17:05:40
    Temat: Re: Pisać
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz B." <e...@g...pl> wrote in message
    news:ahjq7j$f40$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Ja też znalazłem w Internetowej Encyklopedii PWN (wp.pl), że absolutorium
    > to: "UKOŃCZENIE studiów wyższych bez uzyskania dyplomu".
    > Ale czy to oznacza, że formalnie można chwalić się już "wyższym"?
    > Mnie się wydaje, że skoro jest napisane UKOŃCZENIE to chyba można...
    > Więc jak :pisać...???
    >
    > Grzegorz

    http://www.senat.gov.pl/k4/dok/sten/oswiad/Zenkiewi/
    6002o.htm
    http://www.republika.pl/bukowsko/karta/koment/125-ko
    .htm

    "
    Decydujący jest przepis art. 149 ust. 1 ustawy z dnia 12 września 1990 r. o
    szkolnictwie wyższym (Dz.U. Nr 65, poz. 385 z późn. zm.), który stanowi, iż
    absolwenci wszystkich kierunków i rodzajów studiów wyższych otrzymują dyplom
    ukończenia studiów wyższych oraz tytuł zawodowy. Ukończenie studiów jest
    zatem równoważne z otrzymaniem dyplomu i tytułu zawodowego. Osoba, która
    zdała wszystkie egzaminy, lecz nie uzyskała dyplomu nie może być uznana za
    osobę, która ukończyła określoną szkołę.
    "

    BAH