PracaGrupypl.praca.dyskusjePełny życiorys › Re: Pełny życiorys
  • Data: 2005-06-21 17:33:42
    Temat: Re: Pełny życiorys
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tfuuu" <t...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:d98g2o$b4i$1@pippin.nask.net.pl...
    > Eee... no tak to chyba zawsze sie pisze, nie? :))
    > Zawsze piszesz co dokladnie robiles, bo niby skad pracodawca ma wiedziec
    co
    > robiles? Handlowiec handlowcowi nie rowny...

    no właśnie nie zawsze. w wersji "skróconej" nie piszę o szczegółach.
    zostawiam to sobie na rozmowę kwalifikacyjną.
    jakbym nie obcinał cv tylko się rozpisywał, to pewnie ze trzy strony by mi
    zajęła taka cefałka. są pracodawcy, którzy proszą o pełną wersję życiorysu i
    wtedy właśnie należy napisać bardziej szczegółowo

    pzdr
    gro