PracaGrupypl.praca.dyskusjePYTANIE BAZROBOTNEGO O UNIE /// ??? › Re: PYTANIE BAZROBOTNEGO O UNIE /// ???
  • Data: 2003-04-29 06:54:34
    Temat: Re: PYTANIE BAZROBOTNEGO O UNIE /// ???
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WOJSAL wrote:
    > 1. Ile wynosi, na glowe, skladka na brukselska biurokracje?

    A ja caly czas ciekaw jestem, dlaczego tak antyunici nie wojuja (nie
    wojowali przez ten caly czas z poslkim systemem). Widzi mi sie ze to
    ich jedyny pomysl na zdobycie glosow, boL

    1. Ile wynosi, na glowe, skladka na polskich biurokratow?

    > 2. Czy wplacajac skladke na bruksele, Polska sie bogaci
    > czy biednieje?

    2. Czy sprzedajac majatek narodowy i przeznaczajc pieniadze na odprawy
    dla gornikow, dotujac nierentowne zaklady Polska bogaci sie czy
    biednieje?

    > 3. Dlaczego Polska ma placic skladke do Brukseli, skoro
    > ma dostac z powrotem (i to z nawiazka ;)? Czy
    > nie prosciej byloby, by biurokracja brukselska
    > oddala Polsce nadwyzke ?

    Dlaczego wiekszosc Polakow ma placic podatek do budzetu panstwa, skoro
    dostaja ja z powrotem (i to z nawiazka). Czy nie prosciej byloby,
    gdyby Polska dokonala transferu nadwyzki?

    > 4. Skad sie ma brac ta nadwyzka w wymianie pieniedzy?
    > Czyli: jakim to cudem Bruksela ma placic Polsce
    > wiecej niz Polska zaplacila? Drukuja tam pieniadze
    > czy co?

    4. Skad bierze sie nadwyzka w wymianie pieniedzy? (przypomne 95% w
    pierwszym progu Polakow placi w sumie prawie tyle samo co 3 +2% z II i
    III podatk dochodowego). Jak to sie dzieje, ze tylu rolnikow na KRUSIE
    finansuje te Kase tylko w 5%? Skad ta reszta pieniedzy sie bierze?
    Drukuja, czy co?

    > 5. Ilu urzednikow bedzie dodatkowo zatrudnionych w Polsce
    > z tytulu obslugi Brukseli? O ile w zwiazku z tym
    > wzrosna podatki?

    5. Ilu urzednikow zatrudnianych jest dodatkowo w zwiazku z wyzszymi
    podatkami? Ilu urzednikow pracuje w zwiazku z restrukturyzacja
    gornictwa, hutnictwa? Ilu urzednikow pracuje w agencjach rynku rolnego
    i skad biora sie pieniadze na interwencyjny skup zboza?

    I tak dalej. JAk widac pytania mozna bylo stawiac 10 lat temu, ale
    teraz widac intencje pytajacych. Im wcale nie chodzi o dobro Polski
    (bo gdyby tak blo wlasnie takie lub podobne pytania zadawaiby
    wczesniej) a tylko o wladze...
    Dlatego PRECZ Z LPR, SAMOOBRONA i kogo tam jeszcze.
    PiS tez pietnuja za brak programu gospodarczego i populizm