PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-08 06:31:36
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Piotr" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > znam
    >
    > ty masz przynajmniej licencjat. ja studiuje, ale cos czuje ze
    > z powodu braku kasy to bedzie moj ostatni (3) semestr.

    > slyszalem, ze w anglii najgorzej polakow traktuja mieszkajacy
    > tam polacy. nikt tam cie nie zrobi w konia jak polaczek.
    > no, ale osobiscie nie sprawdzilem.
    > _______________________________________
    > Grzegorz "Żuku" Żukowski
    > emalia: gzuk[at]o2[dot]pl
    > www:  http://cpe1-102.dtvk.tpnet.pl/lanzuk

    ale ja sprawdzilem na wlasniej skorze w nowej zelandii i powiadam ze jak juz
    sie gdzies wyjedzie to najlepiej nie mowic ze sie jest polakiem bo pobratyncy
    taka opinie nam wyrobili przez lata ze sie nie da opisac - a co do polonii to
    wiekszego lajna nie widzialem - zbieranina najgorszego elemnetu ktory zwial z
    polski i na obczyznie udaje cos - poczytajcie sobie w...@r...pl
    a nastepnie strone ktora zrobilem dla polonii www.polonianz.org.nz - zrobilem
    im za darmo a w zamian dostalem takiego kopa ze nigdy juz nic polakowi nie
    pomoge nawet za kase. na dokladke smiechu kazalem im wywalic moje dane osobowe
    z weba aby mnie nikt z nimi nie kojarzyl bo wstyd