PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-05 09:25:36
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie.

    Które zatem osoby bezrobotne mają zaszczyt cieszyć się się Twoim szacunkiem?
    > Nie. Sam jestem przykładem który tak nigdy nie uczynił, więc
    > kwantyfikator 'każdy' nie może być użyty. Natomiast po zamianie na
    > 'większość' będzie to prawda.

    Ja też tak nigdy nie uczyniłam, ale nie uważam, by dawało mi to mandat do
    aroganckiego, pogardliwego traktowania tych, którzy korzystają z zasiłków.
    Zwłaszcza, że moje "niebranie" zasiłku zawsze było po prostu wyborem
    pragmatycznym: mogę albo zarobić 1000 złotych, albo dostać za darmo 400, ale w
    tej sytacji zarabiać mi nie wolno. Ponieważ 1000 to więcej niż 400, wybrałam
    życie z fuch, a nie z zasiłku. Ale są ludzie, którzy nie mają szns złapać
    dobrze płatbnej fuchy (nie mów proszę, że b. pracownik pegeeru moze w swoim
    regionie tyle zarobić).
    Nie przeraża mnie też aż tak bardzo, że zasiłki są finansowane z Moich Świętych
    Podatków. W końcu z podatków jest też finansowane utrzymanie psychopatycznych
    morderców w więzieniach oraz... samochody służbowe i komórki bez limitu różnych
    urzędasów. To mierzi mnie znacznie bardziej.

    > Nie.

    To serdecznie polecam. Autor m.in. obala mit, iż wystarczy obniżyć podatki, a
    problem bezrobocia (i wszystkie inne problemy) zniknie jak sen jaki złoty...
    Jestem pewna, że już a priori się z nim nie zgadzasz, ale przeczytaj - warto
    zmierzyć się z argumentami na wysokim poziomie.
    Pozdrawiam
    Ste