PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-04 02:34:19
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > bo widzisz, tak to jest, jak sie pamieta trzypiona i trzypiona ;)

    To pisz Trzypion i już. W Sigu jest jak byk jaką mam ksywę :-)

    > hm... ale zdaje sie ze jak masz nieoplacony zus to potem nie ma prawa
    > do swiadczen z zusu?
    > (jakby ktos chcial).

    Nie, to ZUS ma romans do pracodawcy. Jeżeli pracujesz, to uprawnienia
    masz niezależnie od tego, czy pracodawca płacił, czy nie.

    > fakt.
    > no ale nie kazdy tak ma.
    No ci, co siedzą na zasiłkach to nie mają.

    > "to juz wolalabym glodem przymierac, a nie taka prace miec".
    > no bo jakze to, one, studentki, by sobie rece plamily czyms takim... eh.

    No pewnie. Lepiej zająć się bardziej wymagającą pracą, czyli oglądaniem
    kiepskich. I byciem kiepskimi.

    --