PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-02 23:22:59
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asgogc$4p6$6@news.onet.pl...

    > Nie, moi rodzice nie byli ani nieudacznikami, ani nierobami. Obydwoje
    > cięzko pracowali aby podnieść swój status społeczny i zapewnić swoim
    > dzieciom jak najlepsze warunki. I udało im sie.

    A widzisz! Miales dobre warunki, na co nie kazdy mogl liczyc.
    Masz sie za kogos lepszego? Tepisz slabszych za rzeczy, na ktore
    nie mieli wplywu? Za to, ze nie mogli sie uczyc? Za to, ze zle
    ich wychowano?
    Sa na swiecie ludzie lepsi i gorsi, madrzejsi i glupsi, zaradni
    i mniej zaradni. Ty uwazasz, ze praca powinna byc dla najlepszych,
    ze biedni i niezaradni sami sa sobie winni i niech zdychaja.

    Oj, za bardzo mi to faszyzmem zajezdza...

    GreG