PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: Mon, 2 Dec 2002 23:06:13 +0100

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asggng$hdo$29@news.onet.pl...
    > Pudło. Pokaż mi fragment, gdzie twierdzę, że jestem najlepszy.
    No cały czas twierdzisz, iż np. jesteś lepszy od kogoś bo ktoś nie ma pracy
    a ty ją masz. Chcesz jeszcze kilka przykładów?

    > mam w zwyczaju ignorować posty poniżej poziomu idioty.

    ^^^^^^
    Dziękuję, teraz nawet jak będziesz miał powód mnie pozwać o publiczne
    szkalowanie niedorozwinięta karykaturo inteligenta to tego nie zrobisz, bo
    sam to przed chwilą wedle swojej definicji zrobiłeś. Teraz przeprosze na
    chwile grupę i reszte poza panem A.P prosiłbym o nieczytanie poniższego
    wfragmentu, ponieważ spróbuje zniżyć się do poziomu Pana A.P i mu cos
    wyjaśnić.

    No więc Panie Adamie mnie najbardziej zirytował tekst o tym, iż kryterium
    oceny człowieka jest to, czy posiada on prace, czy też nie. Znam wielu
    inteligentnych i ambitnych ludzi, których jedynym błędem było np. to iż
    urodzili się w niewłaściwej rodzinie. Albo masz problemu ze zrozumieniem co
    się do Ciebie pisze, albo nie dopuszczasz do myśli tego, iż pierdolony
    mądralo jesteś (czy też możesz być) głupszym od innych. Istnieje również
    prawdopodobieństwo, iż wcale nie masz pracy, a jedynie poprzez pisanie
    takich popierdolonych tekstów starasz się dowartościować i tym samym
    poprawić sobie swoje samopoczucie. Ukończyłem szkoły z wyróżnieniami a mimo
    to nigdy nie starałem się wywyższać ponad innych, zdaję sobie sprawę, iż
    czasami robię to podświadomie (no cóż jestem zodiakalnym LWEM), lecz słucham
    zawsze uważnie krytyki mojej osoby u innych i staram się wyciągać wnioski.
    Ty imbecylu najwyraźniej nie chcesz lub nie potrafisz tego zrobić.

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

    ps. teraz możesz sobie mnie pozywać powodzenia.